I need another story

Efter att det blev lite failat med att se Toy Story 3 i söndags, så sprang vi iväg till bion igår kväll för att sätta på oss såna otroligt bekväma och snygga 3D-glasögon och checka in Pixars kanske bästa film. Jo, men den var faktiskt så bra - kunde ha klarat sig utan 3D och varit just as good. Inte fullt så rolig som jag trodde men definitivt värd att se. Fyra av fem toasters!



Idag vaknade jag av att jag var alldeles jättesnurrig på grund av mitt låga blodtryck. För det mesta stör det mig inte alls (förutom att jag inte kan göra en kullerbytta utan att må illa till exempel) men igår och framförallt idag har jag varit jättesnurrig på morgonen. Nu börjar det precis som igår gå över, men det är ändå ett jobbigt sätt att börja en morgon (eller ja, gick upp vid elva haha) på. Vägrar ta något emot det också, det händer ju som sagt inte ofta.

En grej som är riktigt rolig för mig är att min fanvideo som jag publicerade för lite mer än två veckor sedan har fått över 8000 visningar på Youtube. Det är ganska mycket för att vara en fanvideo (till exempel har "Love" fått typ 315 visningar på ett år haha) så jag är superglad att människor ser den och dessutom blir typ berörda. Det är därför jag lägger ner sån jädrans tid på det och jag blir verkligen superglad över alla kommentarer. Ska nämna att jag inte gjort ett skit för att sprida den förutom att posta den här på bloggen och lägga upp den på Facebook, så det känns underbart att folk fått upp ögonen för den ändå :)



Men nu har jag inte Vegas kvar på datorn längre och jag kommer förmodligen inte få lust att vidda förrän jag åker till Aussieland, så jag lägger ner det nu. Men när jag börjar plugga medieteknik kommer jag säkert försöka fortsätta hihi.

Och jag tycker förövrigt att alla borde skaffa en last.fm-användare! Jag gjorde det för några dagar sen och med tanke på hur mycket man använder Spotify så är det rätt kul att se vad man lyssnar på allra mest. Spotify's "mest lyssnat"-lista går ju typ bara efter den senaste veckans. Hade en last.fm-användare förut men den har säkert galet mycket grejer i sig som jag inte gillar längre och dessutom orkar jag inte leta efter den. So I created a new one och det vore roligt om fler gjorde det! (Och ja, jag hade seriöst ingen inspiration alls när jag bestämde användarnamn...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0