I shouldn't have thought it

Nu är klockan nästan ett på natten och det jag har underhållit mig med sedan jag kom hem från träningen är ett avsnitt av House, filochflingor, en skön dusch och att rita en ny bakgrund till bloggen. Väldigt estetiskt av mig tycker jag. Vad tycker ni? haha det är jätterandom vad jag har ritat. Gjorde det i PS vilket jag aldrig brukar pyssla med där... Men jag är nöjd! Visst, det ser ut som någonting en femåring skulle kunna lyckas med, men vem säger att det är fel? :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh tack snälla! <3

Så söt blogg du hade då! :) Kan förstå att körkortet klart var värt pengarna!! Själv ska jag börja övningssköra och har som mål att öva inför teoriprovet och uppkörningen innan jag fyller 18, så jag kan göra provet på min 18-årsdag i Juli! Har man en himla tur och klarar både teori och körningen den dagen, får man en vääldigt fin present ;-) Annars är det väl bara att fortsätta träna antar jag! Ha en trevlig lördag nu =)

2010-09-25 @ 17:16:11
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0