Little Marbles

Det finns två tjejer som är gamla Lärkor som haft ett band sedan vetintehurlänge. Och idag spanade jag runt på Spotify och gissa vilka som kom inte upp om inte Little Marbles? Jättemysig gitarrpop på svenska, jag gillar! Passar mitt lilla humör just nu också faktiskt.

Och jag har funderingar på att jag ska göra om bloggens utseende till det bättre. Har ännu inte bestämt mig om jag ska fortsätta skriva i den medan jag är i Australien eller starta en ny? Kanske både och? Har ju massor med människor som vill följa en blogg och jag vill kanske inte att de gör det på just den här.... Just det, blir ingen gemensam blogg för mig och Freddy, så jag kan välja namn helt fritt. Funderar på nåt så klyschigt som sydneyswede eller johannadownunder. Föredrar det sista tror jag :)



Imorgon ska jag ta tag i nio timmars jobb igen, min stackars överdel på ryggen börjar känna av alla kassatimmar nu. Men som någon sa så finns det folk som jobbar med detta hela sina liv, så jag ska inte klaga. Förresten så fick jag återigen beröm för min engelska av en amerikan som flyttat hit från Seattle. Det är GALET hur människor från platser utanför Norden är så öppna och sociala. Fick iallafall större hopp om att hitta jobb down under när jag plötsligt insåg att mina engelskakunskaper kanske sträcker sig över det för en randomsvensk och att det är till en stor fördel om det sulle vara sant.


Söt och kanske helt underbar?


Kommentarer
Postat av: Freddy

Söt och definitivt underbar!

2010-09-14 @ 01:00:05
Postat av: Sandy.

johannadownunder låter jättebra!:D

och shit vad kul det hade varit att starta ett parti som projekt! vad var det som gjorde att ni inte valde det sen? :)

2010-09-14 @ 23:31:21
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0