Rejected love

Återigen är en säsong med Idol igång och det blir nog inte mycket av min tid som kommer att spenderas på att titta på det på tv. Dels hinner jag knappast med, dels är det inte det viktigaste som finns och dels så flyr jag landet om mindre än åtta veckor.

Men jag ska erkänna att det finns några ex-Idoler som jag har tyckt varit lite extra bra. I huvudsak killar faktiskt. Den som utmärkt sig allra mest är fina Lars Eriksson som var med 2008. Jag, mamma, moster och min kusin var VIP live på Idol veckan efter att jag kom hem från Teneriffa då det var rocktema - och tjosan, visst var det alldeles skitcoolt. God mat också! Då träffade jag faktiskt Lars och det är en riktigt mysig person. Han åkte ut den kvällen, men sedan dess har jag faktiskt följt honom. Jag gjorde en video till "Love" förra året och nu finns "Rejected Love" på Spotify, låten har gjorde sin audition med. Kort sagt: Idol KAN faktiskt ta fram riktiga talanger!








Då var det någon som var brun....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0