I wish I lived in the golden age

Trodde jag var lite sentimental över att sluta på Ica efter så många år men idag insåg jag hur underbart skönt det ska bli att inte jobba där något mer efter nästa vecka. Träffa student-kunder på jobbet i all ära men nu jäklar får jag bli en själv! Läste om arkitektprogrammets utformning och alla kurser, vad andra examinerade gör nu osv, jag blir bara mer och mer pepp! Lite praktiska saker ska dock lösas som t.ex. hur fan min säng, spegel, byrå samt lådor med kläder ska nå Lund på söndag nästa vecka, men nu suckar vi inte åt det utan ser fram emot att dra ner dit på måndag för ett besök :) jag är fortfarande så glaaaaaad över detta. Men oj, tänk om inte utbildningen motsvarar mina förväntningar haha? Den som lever får se, tror dock inte att jag blir besviken på att få läsa detta.

Är förresten glad att jag kan se Eldkvarn på lördag nästa vecka, jobbar inte kvällen iallafall, och vad finns det för bättre sätt att avsluta mitt östgötaliv (so far) än att sjunga Vår lilla stad på Gamla torget??



x antal år sedan! Tänkte på hur mysigt det skulle vara att skaffa katt om två år om jag bor ensam i lägenhet i Lund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0