"Och sen är det... Karl-Albert? Men jag antar att du inte kallas så"

Avnjuter studentmat aussiestyle, nudlar med Pepsi Max, innan jag ska klä mig som en stekare på franska rivieran och gå på speedmeeting med resten av A-seket. Till den tillhör vi arkitekter samt industridesignarna som är ungefär som designingenjörer fast läser typ ingen matte alls. Har haft två roliga dagar med introduktion, rundvandring, föreläsning, rundvandring igen, och efter gårdagens välkomstmingel ska vi alltså använda alkoholhaltiga drycker för att lära känna de 100 pers som är med i sektionen lite bätte. Ska bli fett skoj och trots att man är trött (upp 6 några dagar i rad är ju döden) så vill man vara med på allt. Gick lite vilse i Lund på vägen till systemet men det är inget man inte kan lösa med gudagåvan iPhone. Nu kommer lite bilder, hejsvej!
















Fotografen fick visst känslan av att jag var lite vänsterlagd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0