Trying to find the in-betweens

Åh vad jag gillar Lund. Känner att jag snart kommer att älska livet här, och det har bara gått någon vecka plus några dagar sen jag först hälsade på A-huset, som jag bara .... ja, älskar? Vafan jag är så pepp så det är inte sant! Nu måste jag dock lägga mig för imorgon fortsätter projekt White trash i UB-parken där vi just nu satt upp saken som kallas Det, och det är redovisning imorgon. Diffus workshop men ack så kul! Slänger in lite bilder, igen



Vårt fina kök/matsalsrum! Jag har min ateljé precis rakt mittemot köket, perfekt känner jag


Vi gör ett arkitektoniskt konstverk, av plast


Mitt rum, inte klart, men mysigt


Korta inlägg men ska säga att jag faktiskt har införskaffat de flesta av mina redskap, har skaffat gymkort på Actic för den underbara summan 199 kr/mån (billigt alltså) och nu är planen att skaffa 1. ett skrivbord, 2. en cykel, 3. en hel del nya kläder, bland annat en vinterjacka och regnjacka. Skojar inte när jag säger att det blåser utav bara fan här och trots att det var runt 15, ibland 20 grader här senaste veckan så har jag frusit som jag inte gjort på, ja, nästan ett år innan jag åkte till Aussie. Och det är ju fortfarande augusti?



Men dagens två ord: PEPP och TRÖTT.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0