We were the kings and queens

Önskar att jag hade bilder att visa upp från den senaste veckan, men helt ärligt är det nog inga bra bilder/de bilder som finns finns på min iPhone och jag är alldeles för lat för att orka lägga in dem. Det är fortfarande full rulle och idag har jag fått reda på att vi gör 3 studieresor utomlands innan jul, att jag ska vara med och tillverka en flygfarkost till flyING i Helsingborg på lördag samt att mitt första fantastiska studiebidrag kommer imorgon. Så underbart alltihop! Det går fort och man har ledig tid när man tar sig tid, som ikväll när jag spenderade tiden till att måla min bokhylla som nu står fint vid väggen. Hela mitt rum går i vitt vitt vitt och det är snyggt snyggt med ett mörkt golv. Jaja bilder kommer så småningom! Ville mest blogga att jag trivs här nere och det är svårt att ta in att det väntar några fantastiska år här nere. Är så glad att jag hamnar här men just nu går det så fort. Fråga mig om en månad hur allt känns så kan jag ge ett längre svar än SO DAMN AWESOME! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0