You are lost and I am gone

Sitter och mys-tittar på SVT på Sakförarevägen i Lund och bara älskar nuet. Eller, egentligen är det lite ambivalens, jag tycker verkligen om mina vänner som ska börja på LiU och att ha gått där hade heller inte varit fel. Vi får helt enkelt ta vara på tiden när vi ses numera. Annars är Lund helt fantastiskt, fick reda på att jag kommer att få mitt eget skrivbord i Arkitekthuset och helt plötsligt känns allt way proffsigare än jag kunnat ana. Mysstaden som blir min nya bostadsort är ganska liten och det märks att man kan gå/cykla nästan överallt. Osv osv osv... Mitt rum lovar jag bilder på till imorgon men alltså, hur mycket tur kan man ha? Får verkligen läge att inreda rummet nu och i mitt huvud ritas redan allt upp. IKEA-budget någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0