Det handlar om dig

Förjävlig, rentutsagt förjävlig kväll på jobbet. ICA Nära Sammanbrott är vad det borde kallas. Nu är det inte så illa som det låter utan det mesta kommer utav ilska sedan jag bråkat länge och mycket med en besserwisser till fyllo och dessutom fått ta tag i alla möjliga äckeltekniska problem man kan ha. Dessutom mitt tredje pass, kan inte allt, controlfreaket inom mig bara avlider! Men nya tag imorgon, jag får iallafall en sovmorgon nu, tack.

Har precis bokat mina tåg/bussbiljetter till Oslo, den 22 juli åker jag och kommer hem den 24, ska bli alldeles underbart! Träffa Anna och träffa min aussiechef, uppleva norskheten och springa iväg från Sverige en stund, det behövs verkligen. Kanske inte direkt så att man kommer börja längta till Sverige efter två dagar men man kanske ser det goda i allt och längtar till... svenska matpriser iallafall? Pepp är jag dock men behöver boende - nån som bor i Oslo som vill ha en inneboende under två nätter?

Nu orkar jag inte vara vaken längre, måste ju sova lite så jag kan vakna tidigt imorgon och åka och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0