Japaner, japaner, japaner

Gillar sushi, nä, jag älskar det faktiskt, men gillar inte att Sverige blir slagna av japaner i dam-VM! Visserligen spelade vi fotboll nåt så himla kasst att Japan verkligen förtjänar att vara i final. Men ändå liksom, surt sa räven. Å andra sidan skulle vi aldrig vunnit mot USA i finalen och det är ju roligare att vinna en bronsmatch än att förlora en final. Om vi nu ens vinner bronsmatchen mot France?

Hade mysig hemmakväll med Fredrika idag, lite kycklingmiddag och jordgubbar med glass på det, resulterade i en smärre matkoma. Och konstigt nog verkar kaffe ha en sövande effekt på mig när jag ätit mat, och när jag inte ätit mat innan jag dricker kaffe så blir jag helt hyper, kaffe är kanske inte så bra för mig! När vi ännu är inne på såna saker börjar jag tro att min syn har blivit sämre. Alla (-alla-) i min släkt har glasögon, skulle inte förvåna mig om jag behöver skaffa det lagom till att jag börjar plugga på universitet och inte riktigt har råd med såna grejer. Å andra sidan tycker jag att glasögon är snyggt, så jag får väl ta en gratis synundersökning snart och se hur illa det faktiskt är.


Dagens kvällsmat! Gillar att vi åt upp nästan all sås haha


Och sen har jag lite funderingar kring mitt hår som jag bara tycker är så värdelöst tråkigt just nu, haft ungefär samma hårfärg/utseende på det i nästan två år, och färga brunt har jag varit sugen på sen förra hösten (men gjorde inte det eftersom jag ändå skulle dra till Aussie och där är det kanske lite lämpligare med ljusare hår). What to doo?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0