We've all been left behind

Idag är en sån där dag när jag, bara utan anledning egentligen, längtar tillbaka till Sydney och Aussie så mycket att hjärnan känns som en disktrasa som sakta snurras runt för att tömmas på vätska. Varje gång jag tänker på tiden där blir det liksom så, jag tänjer ut på tiden därnere och försöker klämma ur det allra sista ur upplevelsen. Jag har bestämt mig sedan länge för att åka tillbaka och det känns som något att jobba mot :) Men det är svårt att känna att man har två hem här i världen och i vilken av dem man än befinner sig så saknar man det andra. Suck! Dagens i-landsproblem för berest ungdom....

Nu peppar jag Soundtrack of our Lives här efter ett första dopp i poolen, mysigt med det, bok och sol idag! Och farmors goda pannbiffar, mums :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0