When you feel so tired but you can't sleep

14 timmar på en helg blev 24 timmar på tre dagar och visst är jag glad att vara igång på mitt kära gamla jobb igen. Kan knappt förstå att jag är inne på mitt femte år där, och om jag kommer in på LiU på torsdag och bor kvar i Norrköping och får ha kvar jobbet kanske jag kommer att ha närmare ett decennium där när jag går vidare i livet om x antal år. Hur sjukt är inte det?

Har fått tag i boende i Oslo (tack snälla fina Anna!) och min aussiechef är peppad på det skandinaviska vädret. Ser så sjukt mycket fram emot att åka iväg några dagar till Norge. Satt förresten och njöt till den svenska nationalsången när Sverige mötte Aussie i dam-vm idag, och när den australiska nationalsången började spelas kom jag på att fan, jag kan ju den också! Gör det mig till osvensk kanske?

Dags att kirra en ny iPhone imorgon, till den ska jag köpa en väska jag kan ha runt halsen med den i när jag rör mig bland folk, t.ex. på stan, ALDRIG mer hoppas jag att jag behöver få ngt så värdefullt stulet :( Visserligen bara en grej som sagt, men är ju alltid skönt när man får ha sina saker i fred...

Sorry att bloggen är så bildfattig, men det blir ändring på det snart! Nu ska jag ringa pappa i USA, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0