Kärlek

I helgen var jag hemma och det blev ju ingen utgång eller så på grund av dödshostan som slagit till igen. Men jag myste verkligen, var med dem jag tycker om allra mest (förutom att jag saknade min fina mamma) och jag längtar verkligen tills jag får flytta hem nu. Jag trodde inte riktigt att jag var såhär hemmakär, men när jag insåg att jag inte skulle stanna i Lund så länge som jag trott så vändes det till en önskan om att åka hem så ofta jag bara kan. Kanske är det känslan av att man känner till allt, trygghet, som får en att älska det där man ibland längtar bort från. Är glad att jag kan komma hem och känna såhär iallafall!

Jag och Milla såg Breaking Dawn på bio och jag måste säga att den var över-förväntan-bra. Den sista boken är ju lite psycho minst sagt och jag har alltid undrat hur faan de skulle göra allt det där. Men det var sinnes bra gjort och jag blev lite berörd av hur realistiskt de gjort det (nåväl, så bra de kan göra det med vampyrer och varulvar osv osv). Inte direkt så att man blir sugen på att bli gravid inom de närmaste decennierna....

Bra helg hemma iallafall! Nu peppar vi vidare mot de sista veckorna på A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0