Anything worthwhile achieveing

Det är förvirrande att göra ett val som påverkar mig resten av livet. "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen?" som Winnerbäck säger. Fast jag tror inte det. En underbar person sa till mig att jag bara måste lyssna på vad hjärtat och min instinkt säger, och det kommer att göra ont på flera håll att ta beslutet, men om jag gör ett dåligt val, kanske jag gör en miljon bra val lite senare.



Det är också ganska knäppt att jag kan öppna upp mig på en blogg men inte säga något i verkligheten. Som att jag får mer utav att skriva som jag känner här, istället för att säga det direkt till den jag vill säga det till.
Det suger att det är såpass svårt att trycka ut några ord när man får chansen. Men ge mig fler chanser så kanske jag kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0