I saw the lights go down at the end of the scene

Livet som Neytiri var roligare igår natt än vad livet som arkitektstudent är idag. Sen att man inte ser att vi är Avatars ("vadå, varför är ni blåa?") gör mig ytterst besviken på dagens allmänbildning asså. Vi var dock enligt många oerhört snygga och att vara toastmaster var rätt skoj. Alla visste iallafall vem jag var i och med min rätt onormala blåa färg hehe. Men den här avataren gick hem vid två för att ta en lång dusch tillbaka till mänsklig form och nu har jag ritat min lilla arts and crafts-trädgård. Återstår fett mycket frågor i tekniken den här fina söndagen, men innan dess måste jag pigga upp mig lite med frisk luft. Träningen börjar ge reslutat för övrigt, tar mer och mer vikter i maskinerna, konditionsträningen är dock lika tråkig som den alltid varit och alltid kommer att vara.

Det roligaste random-sms jag har fått tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/bilder?finnkode=31519648&adheading=Utstyr+til+hamsterbur&areaId=5151&reference=2011%2F10%2F30%2F8%2F315%2F196%2F48_-953230892.jpg&adTypeId=67

2011-11-01 @ 03:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0