Snälla säg det igen

Är imponerad av mig själv att jag nu efter 2 månader lyckas hitta i Lund. Innerstan är fylld med massa jävla medeltidsgator som går i alla möjliga vinklar åt alla möjliga håll. Finns inget vattendrag eller någon stor gata överhuvudtaget att "gå efter". Och kullersten överallt så min cykel låter cpmycket när man diskret försöker passera bostadshusen sent en vardagskväll. Flyttar ni till Lund är alltså detta ni får handskas med i några år. För övrigt en bra stad. Förutom att risken är oerhört hög att du blir påkörd av en buss, eller för den delen helt enkelt påcyklad.

Känner inte riktigt för att rita en trädgåd i detta nuet men det ska göras! Imorgon är det spejsad tackfest, jag ska vara prinsessan Leia. Fast först Big Bang. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0