When you're dreaming with a broken heart

And waking up is the hardest part

Vädret till trots och även om jag inte träffat så många av mina vänner (okej då, det har jag men några bor ju inte i Öussieland längre) så har jag haft 4 dagar helt värda slitet för att bli "klar" med projektet! Det är jag ju iofs inte riktigt, ska sitta kvällen och rita...
Lördag, söndag, måndag, tisdag har varit riktigt bra. Trots att utgången uteblev i lördags hade jag en riktigt bra kväll :) Och höstmys med familjen är alltid värt. Gosa med vovvarna och fota lite. Som jag har gjort (se nedan). Var även på Linköpings Universitet idag och även om man får lite kalla fötter att ge sig in på nåt nytt igen så tror jag att mitt val är riktigt bra och att jag kommer att trivas. Pluggångesten som kommer infinna sig till trots!

Nu tar jag några klunkar glögg till och sedan är det ritningar som gäller...! Puss!













Jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men jag måste tro på nåt och det bästa är att tro på sitt hjärta och sin instinkt. "Find what you love", var det nån som sa till mig, och jag letar efter det. Men det känns som att jag är nära. Jag hoppas det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0