Det är först när man ger upp som det blir nåt nytt


Typ såhär glad är jag nu! Mycket bra dag idag som innebar att jag känner mig mer säker på ett godkänt betyg i linjär algebra och så är jag så sjukt pepp på att flytta nu! Imorgon är det mitt crib. Awesome. Peppad på ekonomikurs, prorammering, engelska och etikarbete resten av våren. Och en resa till Alexandra i Jönköping är inplanerad också. Plus att jag får jobba! Har ett extrajobb som jag gillar med personer som jag gillar. Det är helt grymt!

Förresten så har Krune alldeles jätterätt i att man ibland ger upp för att finna något (någon) SÅ mycket bättre! Det gjorde jag för ett tag sedan, totalt och fullständigt, efter att jag bara tröttnat på att aldrig komma någonstans.
Och nu så har jag under några månader lärt känna en alldeles underbar person lite närmare, så nära att jag vågar säga att jag har någon jag tycker om mycket och som faktiskt tycker om mig tillbaka. Får träffa honom igen nästa vecka nere i Lund och jag längtar sååå.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0