Simsalabim

Logga in på Nelly och beställa kläder istället för att göra matte är ett ganska dåligt val. Min självdisciplin tryter VERKLIGEN, men jag intalar mig att jag förtjänar shopping. Även om det inte ger samma tillfredsställelse som att gå på stan och köpa kläder. Köpt skor, kjol, shorts, trosor och en klänning nu iallafall för mindre än 600 :-, rean var lockande. Farligt. Men sen får det väntas till april innan det blir mer kläder. Men man måste ju ha lite snyggt när man ska åka hit!

31 mars-6 april, will be awesome! 33 dagar kvar.


På tal om resor beställde jag tågbiljetter till Lund 8-11 mars. Ska bli riktigt fint. Jag längtar verkligen. Myyyyys. Men jag vet inte om jag kommer att plugga där. Nu känns Linköping som det perfekta valet och det skulle röra till det rejält om jag valde att flytta till Skåneland igen. Några där nerre oerhört glada men många här hemma lite ledsna, vad jag förstår det som. Så vi får la se. Nu dags att ta itu med mitt bombnedslag till rum. Allt för att inte plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0