Out of order

Tackat ja till lägenheten, bakat bullar och kakor med Sara, sitter med min Mac och myser framför Big Bang. Ett år in i framtiden vill jag verkligen ha kommit igång med mitt plugg, jag vill känna att jag går på rätt program med rätt människor, jag önskar mig bara det och inget annat det här året. Det känns bra och med en fet bok i linjär algebra framför mig så känner jag att jag är inne på rätt spår. Men jag vill på ett sätt ha allt plugg överstökat, på ett sätt inte alls. Njuta av tiden liksom. Och ha tid att bestämma sig för vad man ska göra och var man ska göra det.
Dags att beställa en bok till etiken och fortsätta att försöka kolla på lite mattetal. Har ju dock inte gjort ett enda tal i matte sen i somras. Såatteh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0