Tidslinje

Och så har S äntligen valt en snubbe att leda partiet, och han ser inte ut som vem som helst utan Jim Belushi! Kanonbra, dags att vända siffrorna nu. Och på tal om politik som man annars alltid blir som mest engagerad i när det gäller en själv (det svenska valet såklart) så är USAs val igång nu typ en sisodär 10 månader i förväg. Jag ryste lite igår på jobbet när radion hade ett inslag av presidentens tal till landet, State of the Union. VARFÖR kan inte folk i USA fatta hur bra Obama är? Hur mycket han ändå har gjort och hur mkt mer han kan göra? Fred hade en bra utläggning om varför inte de andra idioterna ska till makten. HUR kan man inte inse hur dum politik de har?!

Och så har man skaffat timeline på Facebook. Det känns verkligen som dagens i-landsproblem, att man blir tvingad till detta dravvel. Kanske är det så att jag har en neggo-dag men jag skyller på linjär algebra. Fuck those inverser och matriser. Vi ger det ett försök imorgon!

Och jag längtar efter mars nu. Egen lya (om än ett krypin utan kök men det får la gå att dela med vad jag förmodar är 7 curryindier), massa lön från allt jobb jag gör just nu och VÄRME OCH LJUS. Aaahhh.... Min vår- och höstjacka. Promenader där man inte fryser arslet av sig. Halvvägs till sommaren. Sommaren! Neggodagen blev just en peppdag.


Kvällshumorlek med datorn.... Jag gillar min Mac....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0